Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024

O Kevin Lee σε μια παράλογη απόφαση δήλωσε πως ετοιμάζει 2η επιστροφή στο UFC

 


Ο Kevin Lee είναι διατεθειμένος να κάνει δραστικά βήματα για να επιστρέψει στο UFC.

Ο Lee (19-8 MMA, 11-8 UFC) υπέγραψε ξανά με το UFC το 2023 ύστερα απ' την απόφασή του να αποσυρθεί το 2022, αλλά μετά από μια γρήγορη ήττα με υποταγή από τον Rinat Fakhretdinov αποφάσισε να αποσυρθεί εκ νέου. Ωστόσο, μέσα σε μόλις έξι μήνες, ανακάλεσε την απόφασή του και θέλει να συνεχίσει την καριέρα του στο οκτάγωνο.

Τόσο αποφασισμένος είναι, που πρότεινε να συμμετάσχει στο Dana White’s Contender Series, μια διοργάνωση που δίνει την ευκαιρία σε ανερχόμενους αθλητές να αποκτήσουν συμβόλαιο με το UFC.

«Το MMA είναι η πραγματική μου αγάπη. Θέλω να αγωνιστώ ξανά», δήλωσε ο Lee στο podcast “Anik & Florian”. «Και για να δείξω πόσο σοβαρός είμαι, είπα στον Sean Shelby ότι είμαι πρόθυμος να μπω στο Dana White’s Contender Series για να αποδείξω ότι μπορώ ακόμα να αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο. Ο επόμενος αγώνας δεν θα αφορά τα χρήματα, αλλά το να δείξω ότι μπορώ να αγωνιστώ και ότι το σώμα μου μπορεί να αντέξει την πίεση που του ασκώ».

Μια εμφάνιση στο Dana White’s Contender Series θα σήμαινε σημαντική μείωση των αμοιβών για τον 32χρονο Lee, ο οποίος στο παρελθόν έχει αγωνιστεί για τον interim τίτλο στην lightweight κατηγορία.

Ωστόσο, η προσφορά του απορρίφθηκε. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: «Μου είπαν όχι, αλλά ήμουν πρόθυμος να το κάνω», ανέφερε ο Lee. «Είναι μόνο $5,000 – αυτό είναι όλο. Με $5,000 χάνουμε χρήματα. Αλλά ήμουν διατεθειμένος να το κάνω».

Μένει, λοιπόν, να δούμε αν ο εκκεντρικός μαχητής θα τηρήσει τα λεγόμενά του και θα κάνει άλλη μια, μάλλον αδιάφορη, επιστροφή, αλλά και αν η διοργάνωση έχει προθεση να τον εντάξει εκ νέου στο roster της 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου