Παρασκευή 23 Αυγούστου 2024

O Renan Fereira έδωσε εξηγήσεις για τις δηλώσεις του έναντι του Francis Ngannou

 


Ο Ρενάν Φερέιρα διευκρίνισε ότι τα έντονα σχόλιά του προς τον Φράνσις Νγκανού δεν είχαν καμία σχέση με την προσωπική του ζωή.


Την Πέμπτη, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου για την προώθηση του αγώνα τους στις 19 Οκτωβρίου στο PFL Battle of the Giants, ο Φερέιρα προκάλεσε αντιδράσεις στο διαδίκτυο λέγοντας ότι θα είναι «το μεγαλύτερο πρόβλημα» στη «δύσκολη χρονιά» του Νγκανού. Ο πρώην πρωταθλητής βαρέων βαρών του UFC, Νγκανού, προέρχεται από μια ήττα με νοκ άουτ από τον Άντονι Τζόσουα στην πυγμαχία και από την τραγική απώλεια του γιου του, γεγονός που τον έκανε να σκέφτεται να αποσυρθεί.


Ορισμένοι αναρωτήθηκαν αν τα σχόλια του Βραζιλιάνου αναφέρονταν στην προσωπική ζωή του Νγκανού ή στην ήττα του από τον Τζόσουα. Ο Φερέιρα, μέσα από ένα βίντεο στο Instagram, ξεκαθάρισε ότι τα λόγια του αφορούσαν μόνο τις αθλητικές επιδόσεις του Νγκανού και δεν είχαν καμία σχέση με την προσωπική του ζωή.


«Γεια σε όλους. Σήμερα στη συνέντευξη Τύπου είδα κάποια πράγματα να διαστρεβλώνονται στα μέσα ενημέρωσης σχετικά με τον Φράνσις, λέγοντας ότι ήμουν το μεγαλύτερο πρόβλημα γι' αυτόν φέτος, αλλά αναφερόμουν αποκλειστικά στον αγώνα», ανέφερε ο Φερέιρα στο βίντεο στα πορτογαλικά. «Αυτό που είπα δεν είχε καμία σχέση με την προσωπική του ζωή ή με ό,τι πέρασε με τον γιο του. Είμαι κι εγώ πατέρας, έχω παιδιά, και δεν θα άγγιζα ποτέ ένα τόσο ευαίσθητο θέμα. Δεν θα έκανα ποτέ κάτι τόσο χαμηλό. Τα συλλυπητήριά μου στον Φράνσις. Νιώθω τον πόνο του για την απώλεια. Είμαι πατέρας και δεν θα έλεγα ποτέ κάτι τέτοιο.


«Όλα όσα είπα αφορούσαν τη χρονιά του Φράνσις Νγκανού, καταλαβαίνετε. Έχει δύο ήττες στην πυγμαχία και δύο χρόνια απουσίας από το MMA, και σε καμία περίπτωση δεν αναφερόμουν στην προσωπική του ζωή και στις δυσκολίες με τον γιο του. Δεν είχα τέτοια πρόθεση. Δεν είναι στον χαρακτήρα μου να πηγαίνω τόσο χαμηλά. Ο κόσμος διαστρεβλώνει τα γεγονότα και τα παρουσιάζει με λάθος τρόπο. Ήθελα απλώς να ξεκαθαρίσω ότι όσα είπα δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που ισχυρίζονται. Δεν θα έκανα ποτέ κάτι τόσο χαμηλό. Αυτό ήθελα να καταστήσω σαφές.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου