Παρασκευή 23 Αυγούστου 2024

Ο Tom Aspinall έτοιμος να αγωνιστεί τον Νοέμβριο για τον τίτλο

 


Παρόλο που δεν υπάρχει τίποτα επίσημο ακόμα, ο Tom Aspinall δήλωσε ότι έχει ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία του σαν να πρόκειται να συμμετάσχει σε αγώνα πρωταθλήματος UFC τον Νοέμβριο.


Με έναν πολυαναμενόμενο αγώνα στην κατηγορία βαρέων βαρών μεταξύ του Jon Jones και του Stipe Miocic να έχει προγραμματιστεί για τον Νοέμβριο, ο Aspinall (15-3 MMA, 8-1 UFC) έχει αρχίσει να προπονείται εντατικά σε περίπτωση που το UFC τον χρειαστεί ως αντικαταστάτη.


Η διοργάνωση δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τον Aspinall ως αναπληρωματικό μαχητή για τον αγώνα Jones vs. Stipe, αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει να προετοιμάζεται σαν να πρόκειται να πάρει μέρος.


"Ξεκίνησα ξανά την προπόνηση," είπε ο Aspinall στο κανάλι του στο YouTube. "Άρχισα να προετοιμάζομαι σταδιακά στο γυμναστήριο για τον φημολογούμενο αγώνα - ο οποίος δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα - μεταξύ του Jon Jones και του Stipe Miocic, στη Νέα Υόρκη.


"Όπως είπα, αυτός ο αγώνας δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά μετά τον τελευταίο μου αγώνα με τον Curtis Blaydes, υπήρξε κάποια συζήτηση για το ενδεχόμενο να είμαι ο αναπληρωματικός μαχητής. Το UFC μίλησε μαζί μου γι' αυτό και είπα, 'Είμαι έτοιμος. Αν κάποιος αποσυρθεί, είμαι μέσα.'"


Ο Jones κατέκτησε τον τίτλο βαρέων βαρών του UFC που άφησε ο Francis Ngannou τον Μάρτιο του 2023, αλλά δεν τον έχει υπερασπιστεί ακόμα. Επρόκειτο να επιστρέψει τον περασμένο Νοέμβριο για να αντιμετωπίσει τον Miocic, αλλά τραυματίστηκε και από τότε είναι εκτός δράσης. Στο μεταξύ, ο Aspinall κατέκτησε τον interim τίτλο του UFC κόντρα στον Sergei Pavlovich και τον υπερασπίστηκε τον Ιούλιο κόντρα στον Curtis Blaydes.


Παρά την αξιόλογη πορεία του Aspinall, το UFC παραμένει σταθερό στην απόφαση του να πραγματοποιήσει τον αγώνα με τον Miocic, ο οποίος δεν έχει αγωνιστεί από το 2021. Αν και δεν υπάρχει καμία επίσημη πληροφόρηση, ο Aspinall υποστηρίζει ότι ο 42χρονος Miocic ίσως τραυματίστηκε και μπορεί να μην καταφέρει να αγωνιστεί, κάτι που τον κάνει ακόμα πιο αποφασισμένο να είναι σε ετοιμότητα.


"Όπως είπα, προς το παρόν όλα αυτά είναι μόνο φήμες," είπε ο Aspinall. "Υπάρχουν πολλές συζητήσεις, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα επίσημο ακόμα. Ακούω φήμες ότι ο Stipe μπορεί να είναι τραυματισμένος. Αυτές είναι πληροφορίες που προέρχονται από τον εσωτερικό κύκλο.


"Ο Stipe, πιστεύω ότι είχε τα γενέθλιά του χθες (19 Αυγούστου) και είναι 42 ετών. Ο Jon Jones έχει υποστεί πολλές φθορές και είναι επιρρεπής σε τραυματισμούς. Εγώ είμαι πανέτοιμος, φίλε. Δεν έχω φτάσει ακόμα στην καλύτερη μου φάση. Είμαι πεινασμένος γι' αυτό, φίλε. Δεν είμαι σίγουρος αν αυτοί οι δύο είναι, αλλά εγώ είμαι, και είμαι έτοιμος να πολεμήσω με οποιονδήποτε από τους δύο για τον αδιαμφισβήτητο τίτλο οποιαδήποτε στιγμή. Είμαι έτοιμος."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου